Reklamace zboží
PEČLIVĚ SI PŘEČTĚTE POKYNY K REKLAMACI ŽBOŽÍ. PŘEDEJTE TAK DLOUHÉMU VYŘÍZENÍ VAŠI ŽÁDOSTI. DĚKUJEME.
Postup při reklamaci zboží:
Zde naleznete vaše nejbližší podací místo Zásilkovny: POBOČKY ZÁSILKOVNY
Podmínky reklamace zboží:
- UPOZORNĚNÍ: V žádném případě nezasílejte zboží na dobírku! Nebude přijato a bude odesláno zpět. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno zpět na náklady zasílajícího.
- U zboží je záruka 24 měsíců od převzetí. Záruku nelze uplatnit na běžné opotřebení zboží a na dárky ke zboží. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej reklamovat.
- O přijetí zboží do reklamačního řízení budete informováni do 5 pracovních dnů od přijetí zásilky. Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. O způsobu vyřízení bude zákazník informován emailem.